Viimaste kuude jooksul on ööklubide sissetulekud kiirelt vähenenud, sest üks esimesi kokkuhoiuallikaid on meelelahutus ning ka varem avaldatud uuringute kohaselt on eestlane pidu hakanud pidama pigem kodus, kui restoranides või ööklubides. Meelelahutussektor on sel kevadel, mil tarbijate kindlustunne rekordiliselt madalal, väga järsult kannatada saanud.
Isegi kui klientide arv ei olegi drastiliselt langenud, on probleemiks nende lühem ööklubis viibimise aeg ja sellest tulenevalt ka väiksem tarbimine. Ööklubide ukseesistele jäetud alkoholipudelid annavad tunnistust kokkuhoiupoliitikast, mida potentsiaalsed kunded viljelevad: õhtune jooginorm manustada vahetult enne ööklubisse sisenemist ning klubisiseselt tarbitakse võimalikult vähe.
Pakkumises olevate ööklubide hinnad jäävad vahemikku 3-5 miljonit krooni. Et iga ööklubi käibe- ja kliendistruktuur on erinev, võib mõni olla hetkel ülehinnatud, ent mõni pikemas perspektiivis kindlasti mitte. Ööklubide jaoks on lisaks kehvadele kevadkuudele tulemas ka iga-aastane suvine mõõnaperiood, seetõttu on enamus klubiomanikke valmis hinna osas tõsiseid läbirääkimisi pidama. Igal juhul on selge, et meelelahutusäridesse pikaajaliselt investeerida soovijate jaoks on ülisoodne aeg turule sisenemiseks.