Bauhofi müügidirektori Janek Kalbini sõnul oodatakse suveperioodil nende toodete müügi kasvu, kus kliendid saavad anda lisaväärtust oma töö ja ajaga, näiteks eelvärvimata aialipid ning hoidiste ja koduste aiasaaduste kasvatamiseks ja hoidistamiseks vajalik. „Tundub, et isetegemine on mitmes valdkonnas au sisse tõusmas. Samuti eelistatakse lihtsamaid ja töökindlamaid tööriistu ilma mugavuslisadeta,“ lisas ta.
Kampaaniatooted müüvad Kalbini sõnul väga hästi, mis annab tunnistust sellest, et heale tootele on soodushinnaga ostja olemas.
Käibe osas oldi üsna samal tasemel eelmise aastaga. OÜ Ehitus Service (Bauhof) realiseerimise netokäive oli esimeses kvartalis 186 mlj krooni, aasta varem 185 mlj krooni.
Faktum & Ariko uuringu järgi oli Bauhofi ostukorv teiste suuremate ehitusmaterjalide kauplustega võrreldes soodsaim – 114 872 krooni. Võrreldes veebruariga on hinnad langenud 3,7%.