Kuidas tekitada ehitusmessi külastajates huvi?

Aprilli esimestel päevadel toimuv mess Eesti Ehitab paneb osalejad karmi katsumuse ette: kuidas tekitada külastajates huvi hääbuval ehitusturul, küsib tänane Äripäev.

„Suurel Eesti Ehitab messil on õnnestunud suuri objekte kinni panna ja hiljem asi ka konkreetse lepinguni viia,“ kommenteeris messil neli aastat osalenud Jaanus Talp, Härmann Eesti OÜ tegevjuht. „Väiksemad ehitusmessid, millel me osalenud oleme nii Pärnus, Tartus kui Narvas, seal on pärast näitust olnud müügid küll kuhjaga kõik kulud ära tasunud.“

DAD Baltic OÜ juhatuse liige Roland Õunapuu lisas, et messil jääb silma kindlasti sellega, kui pakkuda midagi sellist, mida konkurent kõrvalboksis ei paku. „Oleme üritanud hoida sellist positsiooni, et me ei käi inimestele otseselt närvidele ja ei paku näiteks oma flaiereid igale vastutulijale,“ selgitas Õunapuu. „Meie eesmärk on saada endale ikkagi konkreetne tootest huvitatud klient ja mitte jagada flaiereid igaühele lootuses, et äkki näkkab. See oleks raha tuulde loopimine.“ Siin kehtib tema sõnul reegel, et saja inimesega räägid, kümnega räägid teist korda ja kahega sõlmid lepingu.

Vähemalt viis korda messil osalenud ASi Pumeko sekretär Grete Ader põhjendab osalemist võimalusena end reklaamida, samuti annab mess klientidele parima ülevaate toodetest. „Sel aastal läheme uute nippidega - meil on mitmeid suuri bännereid, et klient meid näeks. Samuti korraldame erinevaid mänge ja mängijate ning ankeetide täitjate vahel loosime välja auhinnad.“

 

Osale arutelus

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Ajakiri Ehitaja

november 2017

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Ehituse erilehed