25. märts 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas tekitada ehitusmessi külastajates huvi?

Aprilli esimestel päevadel toimuv mess Eesti Ehitab paneb osalejad karmi katsumuse ette: kuidas tekitada külastajates huvi hääbuval ehitusturul, küsib tänane Äripäev.

„Suurel Eesti Ehitab messil on õnnestunud suuri objekte kinni panna ja hiljem asi ka konkreetse lepinguni viia,“ kommenteeris messil neli aastat osalenud Jaanus Talp, Härmann Eesti OÜ tegevjuht. „Väiksemad ehitusmessid, millel me osalenud oleme nii Pärnus, Tartus kui Narvas, seal on pärast näitust olnud müügid küll kuhjaga kõik kulud ära tasunud.“

DAD Baltic OÜ juhatuse liige Roland Õunapuu lisas, et messil jääb silma kindlasti sellega, kui pakkuda midagi sellist, mida konkurent kõrvalboksis ei paku. „Oleme üritanud hoida sellist positsiooni, et me ei käi inimestele otseselt närvidele ja ei paku näiteks oma flaiereid igale vastutulijale,“ selgitas Õunapuu. „Meie eesmärk on saada endale ikkagi konkreetne tootest huvitatud klient ja mitte jagada flaiereid igaühele lootuses, et äkki näkkab. See oleks raha tuulde loopimine.“ Siin kehtib tema sõnul reegel, et saja inimesega räägid, kümnega räägid teist korda ja kahega sõlmid lepingu.

Vähemalt viis korda messil osalenud ASi Pumeko sekretär Grete Ader põhjendab osalemist võimalusena end reklaamida, samuti annab mess klientidele parima ülevaate toodetest. „Sel aastal läheme uute nippidega - meil on mitmeid suuri bännereid, et klient meid näeks. Samuti korraldame erinevaid mänge ja mängijate ning ankeetide täitjate vahel loosime välja auhinnad.“

 

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785