„Kui ikka uusi kodusid ei ehitata, inimesed jäävad töötuks ning palgad vähenevad, siis ei ole ka palju neid, kes sooviksid või kel oleks võimalus kulutada kümneid või sadu tuhandeid kroone uue sisustuse ostmisele – saab vanaga ka läbi,“ ütles sisustusportaali www.sisustus.ee müügidirektor Mihkel Hõbejõgi.
2009. aasta jooksul pankrotistub tema hinnangul enamik ettevõtteid, kes ei positsioneeri end mingisse kindlasse segmenti, näiteks ülikvaliteetne Itaalia disainmööbel, eriline idamaine mööbel, väga heade hindadega laiatarbemööbel vms.
Tegevust jätkavatest poodidest kolivad paljud oma poe kallilt äripinnalt Internetti. „Sisustusalaste veebipoodide arv kasvab jõudsalt ning järjest rohkem sisustuspoode kolib nii oma toodete kui ka reklaamiga internetiavarustesse, et säästa raha ja kindlustada oma toodete ja firma nähtavus klientidele,“ prognoosib Mihkel Hõbejõgi.