Sooduskampaania on praegu ainus võimalus müüa

Seda uidas läks Merko jõulisel kampaanial, mil korterite hindu lasti alla kuni 40 protsenti, uuris Ekspresskinnisvara.

Merko Ehituse turundusjuhi Simar Selezovi sõnul broneeriti nende Kännu, Pärnu maantee 129c ja Sõpruse puiestee maju puudutava kampaania käigus kortereid 30 ringis. „Tehingute arv selgub detsembri lõpuks, kuid tänase seisuga tundub, et vähemalt 15 inimest ostab kindlalt oma korteri ka välja,” lisas ta.

Loomulikult püüti ka edasi kaubelda ning veel suuremat soodustust saada. Selezovi sõnul olid aga enamik ostjaid või huvilisi pakutava hinnaklassiga rahul ja põhimõttelisi kauplejaid esines suhteliselt vähe. Samas on korralik allahindlus praegu üldse ainus võimalus huvilisi leida.

Kui praegu on kampaaniad veel teemad, millest rääkida ja kirjutada, siis tulevikus muutuvad need väga tavapäraseks. „Üks hetk ei ole allahindlused enam nii tähelepanuväärsed ja hinnad peavad mingi aeg normaliseeruma,” selgitab Selezov. „Hetkel on lihtsalt selline suhtumine, et kui sa hinnas alla ei anna, siis me ei tule isegi jutule. Ja kui pangad hakkavad taas laene parematel tingimustel väljastama, on oodata ka olukorra muutumist.”

Ühel hetkel kujunevad ka meil välja kindla hinnakeskmisega piirkonnad. Praegu on asi veel pahatihti nii, et korteri hind vaadatakse kohvipaksu pealt.

Osale arutelus

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Ajakiri Ehitaja

oktoober 2017

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Ehituse erilehed