Tartu kavandab ehitada eritasandilisi raudteeülesõidukohti

Tartu Betooni tänava ja Aardla tänava eritasandiliste raudteeülesõidukohtade teostatavusuuringu aruanne soovitab kanali-tunneli varianti.

Teostatavusuuring on avalikul väljapanekul, avalik arutelu toimub 18. detsembril.
Teostatavusuuringu aruanne käsitleb Betooni tänava ja Aardla tänava eritasandiliste raudteeülesõidukohtade rajamise erinevaid liiklusskeeme ja ülesõitude tehnilisi lahendusi.
Aruandes tehakse ettepanek valida Betooni tänava eritasandilise raudteeülesõidukoha projekteerimisel kanali-tunneli variant, kus tänava ja Tartu-Tapa raudtee eritasandiline ristumine on nihutatud olemasolevast raudteeülesõidust umbes 570 meetrit loode suunas.

Ka Aardla tänava eritasandilise raudteeülesõidukoha rajamiseks soovitavad eksperdid kanali-tunneli varianti, mille käigus viiakse süvendisse Aardla ja Roopa tänavad.
Teostatavusuuring võimaldab määratleda sobivaimad tulevikulahendused ja kindlustab vajalikud eeltingimused eduka investeerimistaotluse esitamiseks Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondile.
Teostatavusuuringu tellis Tartu Linnavalitsus, konsultandiks oli konsortsium Teede Tehnokeskus AS ja AAS TRANSMOST.

Osale arutelus

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Ajakiri Ehitaja

november 2017

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

Lemminkäinen otsib TEEDEEHITUSE PROJEKTIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

30. detsember 2017

Ehituse erilehed