4. aprill 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

maxit Group: osaleme ehitusmessil prestiiži pärast

Ehitusmessil osalenudehitusmaterjalide tootjamaxit Group müügijuht Veiko Parts nimetasmessil osalemisteelkõigemaine küsimuseks. Kohale tullakse näitamaksoma olemasolu.

„See on prestiiži küsimus olla siin,“ ütles Parts ning lisas, et puududa lihtsalt pole võimalik. „Midagi uut näidata ei ole mitte kellelgi,“ jätkas müügijuht, kelle hinnangul oodatakse langeval ehitusturulsuurt remondihooaega, mil maxit Groupi tootedki väga hästi minema hakkavad.

Parts ütles, etmessil Eesti Ehitab 2008 osaleb vähem firmasid kuieelmisel ehitusmessil. Samas vaadates messihalli lähedal tee servas parkivate autode rivi ning püüdes leida vaba parkimiskohtavähe rahvast just polnud.

Velux katuseaknaid pakkuva ettevõtte müügi- ja turundusdirektori Urmas Truusa kinnitusel tuli ettevõte messile eelkõige kliendile nõu ja abi pakkuma. Tema sõnul müüvad nende tooteid edasi kauplused ja sealsete müüjate informeeritus ja motiveeritus toodet pakkudatihti madal. Seega kannab mess Veluxi jaoks just toote mitmekülgse tutvustamise eesmärki.

Üldiselt valitseb ehitusturul tihe konkurents, rääkis Truusa, mis toob ilmselt juba lähiajal kaasa väiksemate ettevõtete pankrotid. Ta lisas, etei poolda hoogsat hindade langetamist, kuna sellest kaotavad kõik ehitusmaterjalide tootjad ning müüjad.

„Kui koolide hanked näiteks maha võetaks, siis ei tasu optimistlik olla,“ kommenteeris Truusa messil korraldatud küsitluse tulemusi, millest selgus, et tänavu elavdavad ehitussektori müügikäivet peamiselt riigihanked.

Teraskatuste valmistaja ASi Toode müügiesindaja Taavi Ingerainen ütles, et ta ei oska külastatavust eelmiste aastatega võrrelda, kuna firma pole viimased kolm aastat messil käinud. Samas oli ta teiste küsitletutegaühel nõul, et tulla tasus kindlasti. Ka rahvast olevat nende sõnul üsna palju, mis garanteerib vähemalt 5-6 kliendikontakti päevas.

Ingeraineni hinnangul läheb praegu hästi vaid neil tootjail, kes ekspordivad suure osa sortimendist ning suudavad niimoodi müügikäibe riske hajutada.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785