Sooman: Rime otsib tähelepanu

Pindi Kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman
nimetas Luha 16 korraldatavatveebis toimuvatHollandi oksjonit
reklaamitrikiks, et endale tähelepanu tõmmata jamis reaalset müüki ei
too.

Pindi kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman nimetab seda reklaamitrikiks, ent reaalsesse müügiedusse ta ei usu. "Tähelepanu nad said, seega on võidumehed. Väga hea nipp, linnuke on kirjas!" märgib ta. Samas lisab Sooman, et kuna arendajate taluvuspiir on ostjate poolt niikuinii testitud ja kõigile teada, siis võib neile kohe miinimumhinnaga pakkumise teha ning korteri ära osta. Sooman rõhutab siiski et, turundusspetsialistina hindab ta kampaaniat kõrgelt, sest meediaväljaanded hakkavad seda lehekülge pidevalt jälgima.

Reklaamiagentuuri Zavod tegevjuht Marek Reinaas, kelle tehtud konkreetne reklaamilahendus on, väitis, et antud lahenduse eesmärgiks on teha protsess põnevamaks ning see kutsub ostjaid veebilehele suisa mitu korda päevas. Siiski on Reinaasa sõnul eesmärk kortereid müüa, mitte pelgalt tähelepanu äratada. Ta lisas, et eesmärk on panna inimest ostuotsust kohe langetama. Reinaas ei nõustunud sellega, et sellist nippi saab kasutada ainult ühe korra, vaid uskus, et selliseid Hollandi tüüpi oksjoneid võib Eestis veel korraldada.

Osale arutelus

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Ajakiri Ehitaja

november 2017

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

Lemminkäinen otsib TEEDEEHITUSE PROJEKTIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

30. detsember 2017

Ehituse erilehed