Tihe konkurents ei tähenda seda, et kesklinnas rohkem kortereid arendada ei oleks vaja. Kesklinnas arenduskõlbulikku krunti omav kinnisvaraomanik peab lihtsalt selgeks tegema, millistes turu segmentides on tegemist selge ülepakkumisega ning kus on nišš, mis võimaldab kasumist teenida.
Nö tavapärane konkurentidest eristumine, kus arendaja väidab, et tema tugevaim külg on väga hea asukoht ja väga hea ehituskvaliteet, jääb napiks. Ükski arendaja ei väida, et tema teeb kehva asukohta halvakvaliteedilise maja.
Millised on võimalused konkurentsidest eristuda? Esmalt peaks eristama kahte dimensiooni – üks teema on see, mis on pakkumises ja teine see, millise kaubaga tehakse tehinguid. Uurima peab, milline nišš on täitamata ning kus on võimalik teha müügikäivet.
Eristuvate külgede väljakujundamisel on võimalik lähtuda printsiibist, et „teeme nii nagu saab ja hea tundub“. Alternatiivne võimalus on uurida turult, mis turul toimub, mida konkurendid teevad, kus on konkurentsiga täitmata nišš, mille peale konkurendid pole veel tulnud, kuidas konkurendid tooteid hinnastavad...?
Kõiges on keeruline kõige parem olla. Arendaja peab leidma enda konkurentsieelise, mille poolest ta võistlejatest selgelt eristub. Eristuvaks küljeks võib olla hind, uute tehnoloogiliste lahenduste kasutamine vms. Asukoht ja kvaliteet on eristuvad konkurentsieelised väga harvadel juhtudel, sest need on väidetavalt kõikidel arendajatel kõige paremad.
Konkurentsieelise leidmiseks tuleb turgu uurida ja leida teevad konkurendid. See aitab leida turul täitmata nišši. Tühja nišši leidmine võimaldab kasumlikku äri ajada ka muidu tiheda konkurentsiga turul.